Sportovní centrum PRO ŽENY

Bříško a hýždě

Cvičení je určeno všem věkovým kategoriím, začátečníkům i pokročilým cvičenkám, všem, kteří chtějí posílit problémové partie a zejména zpevnit bříško a pánevní dno. Lekce neobsahuje aerobní část, pouze lehké zařátí na úvod. Lekce se skládá ze statických cviků na aktivaci hlubokého stabilizačního systému ( HSS ) – na nestabilní ploše, výdrže ; posilovacích cviků na všechny skupiny břišních svalů ( přímé, šikmé ), tyto cviky kompenzujeme posilováním zádových a mezilopatkových svalů.

Klademe velký důraz na techniku dýchání a správné provedení cviků .

Lekce obsahuje vždy posilování ostatních problematických partií – hýžďové svaly, vnitřní strana stehen, paže , prsní svaly.

Cvičíme zejména vahou vlastního těla nebo s malými zátěžemi ( činky, overbally, gumičky )

Délka lekce je 55 minut včetně stretchingu.


Bodystyling

Pomáhá rovnoměrně formovat a zpevňovat postavu. Trénink se soustřeďuje na formování svalů celého těla, můžete se ovšem zaměřit pouze na problémové partie – stehna, hýždě a břišní svaly. Bodystyling je kombinace klasického aerobiku, který slouží k zahřátí celého těla,
a posilování. Tempo se střídá podle toho, které svalové skupiny zrovna procvičujeme, přičemž byste měli periodicky střídat svaly horních a dolních končetin, aby nedošlo k jejich přetížení.

Cvičením se zpevňuje a formuje celé tělo (a zejména problémové partie), dochází také
k protažení a posílení těla. Výhodou je, že je vhodný pro jedince různého věku s různou kondicí a působí jako odreagování.

Při cvičení se používá náčiní – například posilovací gumičky, činky a tyče, naopak se ale nemusíte učit složité choreografie. Cvičitelé také doporučují si dát malou svačinku před a po cvičení a cvičit dvakrát až třikrát týdně, díky čemuž dosáhnete krásné zpevněné postavy.


Fat Burning aneb Spalovač tuků :o)

Velice efektivní spalovaní tuků - jde vlastně o intervalový aerobik a lze jej aplikovat i na stepech. Podstata tkvž v tom, ze se střídá velice jednoduchý aerobní blok ( nejde tedy o žádné složité sestavy), složený pouze ze základních prvků (většinou tedy 4*8) s posilovacími bloky (stehna, hýždě, ruce) v časových intervalech cca 10 minut. Začíná se zahřátím, kde zmobilizujeme nohy i paže, pak následuje aerobní blok a hned po něm posilovací blok. Končí se posilováním břišních svalů, hýždí na podložce a na závěr je nutné svaly protáhnout, aby nebolely. Právě díky tomu, že se jedná o cvičení, při kterém udržujeme tepovou frekvenci právě ve fat-burning zóně, tak dochází ke spalování tuků.


Jsme tu, abychom láskou k naší práci
podpořili vaše sny a touhy...